MVO trends zijn vrijwel nooit hetzelfde, er is altijd wel
een verschil qua sector, bedrijfsgrote en thema. Harde conclusies kunnen hier
niet uit getrokken worden. De oplossing hiervoor is veel interviews afnemen met
bedrijven die MVO ondernemen. Dan kom je er snel achter dat er veel MVO trendwatchers
rondlopen. Oren en ogen openhouden is hierbij belangrijk. klik hier voor het hele artikel.
Dit blog wordt beheerd door studenten van de Avans Hogeschool. Uit opdracht van deze hogeschool is dit blog aangemaakt. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan dit blog.
woensdag 8 mei 2013
Hoe word ik een MVO trendwatcher?
Dit artikel gaat over hoe bedrijven hun best doen om MVO te
handelen. Eerst wordt behandeld waar trends vandaan komen en wat er gedaan moet
worden om met de trends mee te gaan. Hier worden we beïnvloed door programma’s
als koffietijd en tijdschriften als de Elle. Trends brengen twijfels teweeg,
van zelf een kant opslaan tot twijfel of het wel de goede kant is. waar wordt
een trend eigenlijk op gebaseerd?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten